آسودگی خاطر و رضایتمندی مشتریان همواره از اولویتهای اصلی طاووس طب بوده است و در همین راستا، طاووس طب میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.
با این حال، ممکن است مشتریان عزیز پس از خرید با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی، طاووس طب خدماتی را در چارچوب خدمات پس از فروش ارائه میدهد.
رویههای بازگرداندن کالا در طاووس طب با توجه به نوع مشکل پیشآمده یا انصراف مشتری، به شرح زیر است:
اشکالات فنی در کالای خریداری شده
با توجه به اینکه انجام تستهای فنی کالا قبل از ارسال برای مشتری و تامین قطعات از برندهای معتبر انجام میشود، عموماً عیوب وارده ناشی از نصب، راهاندازی، کاربرد نادرست یا عدم سازگاری کالا با محیط کاری میباشد. طاووس طب تعهدی نسبت به ایرادات احتمالی در این موارد ندارد. اما در صورت وجود ایرادات سختافزاری غیرناشی از ضربه، امکان تعمیر یا تعویض کالا با تایید کارشناسان ما وجود دارد.
سرویس به مشتری
تا زمانی که مشتری محصول را در اختیار دارد، طاووس طب پشتیبانی نامحدود و رایگان از طریق تلفن را ارائه خواهد داد. هدف ما ارائه بهترین خدمات و پایینترین قیمتها است. خدمات تعمیر و تعویض قطعات نیز با هزینهای جداگانه برای مشتریان محترم قابل انجام است.
انصراف از خرید
در صورت انصراف مشتری قبل یا بعد از تحویل کالا، و پس از تایید کارشناسان طاووس طب، هزینه ارجاع برآورد شده و امکان استرداد وجه یا تغییر سفارش طبق شرایطی خاص وجود دارد.
اگر کالایی سفارشی نباشد و بستهبندی آن باز نشده باشد، امکان ارجاع کالا تا 24 ساعت پس از تحویل وجود دارد.
مغایرت کالای خریداریشده با اطلاعات سایت
با توجه به تخصصی بودن کالاهای سایت، اطلاعات کامل فنی آنها در کاتالوگ سازنده درج شده است و طاووس طب تعهدی در قبال عدم تطابق اطلاعات فنی ندارد. مشتریان میتوانند از مشاوره کارشناسان ما برای انتخاب کالا بهره ببرند.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل
تحویل مرسوله به شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب مشتری صورت میگیرد و هرگونه حادثه در هنگام حمل و نقل به عهده آن شرکت خواهد بود.
طاووس طب همواره میکوشد تا با ایجاد بستری امن و رعایت اصول مشتریمداری، رضایت کامل مشتریان عزیز را فراهم آورد.